- Посміхайтеся. У деяких країнах посмішка - це одна з прямих обов'язків, за невиконання якої можуть звільнити.
- Будьте пунктуальні. Завжди приходьте вчасно, не дозволяйте собі витрачати чужий час. Як відомо, «час - гроші».
- Дотримуйтесь правил дрес-коду. Зовнішній вигляд визначає статус людини і дає йому оцінку. Якщо в компанії немає строгого дрес-коду, дотримуйтеся загальноприйнятих норм в діловому середовищі. Не намагайтеся виділитися в колективі за рахунок одягу - це може зіграти з вами злий жарт.
- Приберіть «слова-паразити». Вчіться красиво і грамотно говорити, вивчіть діловий стиль письма і дотримуйтеся його.
- Поважайте свого співрозмовника, будь то колега або клієнт. Ніколи не підвищуйте голос.
- Дотримуйтесь порядку на робочому місці. Якщо на вашому столі бардак - значить і в голові не краще.
- Вчіться слухати вашого опонента і не перебивати його без потреби.
- При спілкуванні з людьми не тримайте руки в кишенях - це ознака невпевненості в собі.
- Зберігайте комерційну таємницю.
- Працюйте. Не проводьте час за дурними розмовами, на кшталт обговорення нової спідниці вашого бухгалтера.
- Дотримуйтесь дистанції. Рукостискання - єдиний допустимий жест дотику в діловому середовищі. Поцілунки, поплескування та інші дружні жести доречні лише серед родичів або дуже близьких партнерів.